QUAT²RO® Remote Service voor Haver & Boecker

15 januari 2021

Als er storingen in de verpakkingslijn optreden, loopt de klant het risico dat de productie en de logistiek volledig stil komen te liggen. Er moet snel actie worden ondernomen, maar de oorzaak kan niet altijd door de klant worden opgespoord en een service engineer kan niet onmiddellijk ter plaatse zijn.
Voor dergelijke gevallen biedt HAVER & BOECKER een internet gebaseerde service op afstand, de zogenaamde QUAT²RO® Remote Service. Tien speciaal opgeleide en geïnstrueerde servicetechnici van de ASSISTANCE-afdeling van het hoofdkantoor van Haver & Boecker in Oelde zijn beschikbaar voor onderhoud op afstand. Zij kunnen tot 90% van de storingen oplossen via toegang op afstand, met behulp van uw eigen service engineer bij de machine.

Afhankelijk van de contractvorm is deze service 24/7 beschikbaar, of wordt meteen de volgende werkdag gestart. De klant geeft het systeem vrij door een sleutelschakelaar. Een medewerker van Haver & Boecker zal dan via een beveiligde VPN-verbinden inbellen in de besturing van de verpakkingslijn. De service engineer van de klant blijft aan de telefoon om samen het probleem te analyseren.

Voor meer informatie hierover, kunt u contact opnemen met onze service manager Edward Laterveer, via telefoonnummer 0492-472325.

Heeft u een vraag of wilt u onze machines testen?

Vul vrijblijvend het formulier in voor meer informatie en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Onze merken

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×

Sluiten