14 januari 2021
Haver & Boecker Niagara: het merk voor mineraalverwerking introduceert PROcheck, een serviceprogramma dat erop gericht is de operaties van klanten optimaal te laten werken.
Iedere analyse wordt compleet geleverd met een grondig rapport over de zeefmachine en de gebruikte zeefmedia – bekend als een PROcheck – en richt zich op aanbevelingen voor geoptimaliseerde screening. Het programma wordt aangevuld met Haver & Boecker Niagara’s Trillingsanalyse om klanten te helpen hun productiviteit, kwaliteit en winst te maximaliseren.
“Door met onze klanten samen te werken via het PROcheck-serviceprogramma, bewaken we de efficiëntie van hun screeningsproces om potentiële problemen in een vroeg stadium te identificeren”, zegt Karen Thompson, president van Haver & Boecker Niagara’s Noord-Amerikaanse en Australische activiteiten. “Het programma kan de service-intervallen aanzienlijk verlengen, de prestaties van het trillende scherm en de randapparatuur verbeteren en, het allerbelangrijkste, onze klanten tijd en geld besparen.”
Haver Service Benelux voert graag een Pro Check analyse uit tezamen met de Haver trillingsanalyse. Voor meer informatie bel Edward Laterveer +31 (0) 492 47 23 25.